sobota, 25 marca 2017

SHARE WEEK

SHARE WEEK to zestawienie twórców, którzy w tej chwili najbardziej inspirują innych twórców. Liczy się „jakość”, fajność, wpływ jaki teksty, zdjęcia lub filmy wywierają na innych ludzi. Nie jest to żaden „ścisły” ranking, ale bardziej fenomenalny wgląd w to, co akurat ciekawi blogosferę i którzy jej autorzy są na trendzie „wzrostowym”. - cyt. Andrzej Tucholski. 



Właśnie ten wyjątkowy tydzień sprawił, iż postanowiłam wrócić do mojego bloga. Co więcej, kiedy trafiłam przypadkiem na pierwszy podobny wpis od razu wiedziałam że muszę oddać swój głos.


A więc, najbardziej inspirującym i najbliższym dla mnie miejscem 
w blogosferze jest 


Amanda to dziewczyna z mojego miasta, znałyśmy się z widzenia chyba od zawsze - jak to bywa w małych miejscowościach, jednak nasze kontakty zacieśniły się dopiero po jej wyjeździe do Niemiec. Czego żałuję, ponieważ razem mogłybyśmy zdziałać cuda ;) 
Nie mniej, cieszę się jej szczęściem, a wiem że tam jej dobrze.
To niesamowicie pozytywna kobieta, spełniona żona, matka dwójki cudownych maluszków, którą cechuje pracowitość, sumienność, wdzięk oraz ogrom energii. Zaraża uśmiechem, jest radosna, zawsze chętna do pomocy, nie zazdrości, i co rzadko spotykane w naszych czasach - jest zawsze szczera. 
Kiedy czytam jej posty wiem, że są prawdziwe. Nie tworzy ich byle jak, wręcz przeciwnie - wkłada w nie całe serce. 
Inspiruje mnie i zaraża pozytywną energią każdego dnia. 
Współpracujemy w miarę możliwości - jej ostatnia stylizacja ( klik ) na blogu powstała z udziałem bluzeczki z mojego butiku MIA DORO
Tak więc, mój pierwszy głoś wędruje w kierunku bloga Amandy.
http://xavilove.com/

Kolejny blog, który chciałabym wyróżnić to 



 Blog przedstawia milion porad i informacji dotyczących pielęgnacji włosów. Anna Kołomycew - bo to autorka bloga - wydała nawet książkę w tym temacie. 
Kiedy byłam na etapie odratowywania i zapuszczania włosów - regularnie i pieczołowicie śledziłam jej wpisy. Przedstawia domowe sposoby na dbanie o włosy, testuje tysiące produktów i zawsze szczerze opisuje swoje odczucia. 
http://www.anwen.pl/

Trzeci blog, na który muszę oddać głos to cudowną 
Maritę śledzę ponad rok, czyli od momentu kiedy jej modowa kariera połączyła się ze sportem. Sama pokochałam siłownię dwa lata temu i mimo, iż moje zmagania nie przebiegają tak sukcesywnie jak Marity to chętnie czytam i oglądam materiały przez nią publikowane. Potrafi zaceikawić i zmotywować do działania. Nakręca mnie swoją szczerością i uważam, że jest totalnie prawdziwa. 
To moje guru i ideał kobiety ;) 
http://deynn.blogspot.com/


SHARE WEEK zmotywował mnie do napisania tego postu - przynajmniej tak mogłam się przydać i dołożyć swoją maleńką cegiełkę do rankingu.
Mam nadzieję, iż tym razem mój zapał nie zgaśnie tak szybko ;)



Brak komentarzy: