piątek, 7 października 2016

about me





Aleksandra - podobno najpiękniejsze imię na świecie.. 
tylko co z tego, skoro wszyscy mówią Ola? 
Dobrze, że przynajmniej bloga mogę ładnie nazwać.




Lat mam o kilka więcej niż się czuję, to samo dotyczy niestety kilogramów. 
Walczę z ich ilością prawie całe życie (kto spędzał w dzieciństwie wakacje u dziadków 
ten wie o co chodzi). Nie mniej polubiłam się z ciężarami na siłowni 
i ta wojna jeszcze się nie skończyła.
Na koncie mam tytuł mgr, który stanowi jedynie papierek, ponieważ nie sądzę, 
aby kiedykolwiek zarządzanie w administracji przydało mi się w pracy. 
Chociaż.. nigdy nie mów nigdy ! 
Jednak na razie prowadzę swój mały biznes, mianowicie butik  z odzieżą damską, 
gdzie stawiam głównie na polskich projektantów oraz polskie firmy odzieżowe, 
które tworzą cudeńka bardzo dobrej jakości i w przystępnych cenach. 
Na zdjęciach mam dres zaprojektowany przez Edytę Górniak w kolorze khaki - swoją drogą chyba najciekawszy i najpiękniejszy kolor - mój ulubiony - zaraz po czerni ;)
Zdjęcia wykonane - jak widać - własnoręcznie, w butiku (w fotografii jestem laikiem, ale od czasu do czasu zobaczycie też prace mojego brata - zawodowca -> KLIK).

Mam wspaniałą rodzinę, oczywiście najwspanialsze dla mnie dziecko i dobrego partnera. 
Córeczkę poznacie niebawem, ponieważ uwielbiam się nią chwalić - jak każda mama.

A o czym będzie blog? 
Nie wiem.
Czas pokaże czy się tutaj odnajdę, i jeśli to się stanie, to w którym kierunku pójdę.

OK, obiecałam sobie, że pierwszy post będzie dość prosty i krótki, a widzę, że tendencja 
do pisania litanii już wzięła górę, więc kończę, a Ty zostaw proszę komentarz, 
może nawet jakieś dobre słowo - 
chętniej tutaj wrócę i nie raz Cię zaskoczę.






Dres xNAOKO by Edyta Górniak / Buty NIKE 


1 komentarz:

Amanda pisze...

Powodzenia !! :)